Kocktårta!

Publicerat: 2011-04-22 Kl: 13:15:42 | I kategori: Tematårtor

I morse gjorde jag färdigt kocktårtan som jag har klurat på i många dagar nu. Resultatet ser ni här nedan.


Lite brutalt med en kniv nerstucken i tårtan, kan tyckas. Men är det kocktema så är det! Kocken sitter på en trasmatta och håller en morot i handen. Bredvid kocken står en kastrull med en firre i.
 

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och ladda inför kvällens tårta, nämligen min sambos födelsedagstårta. Tanken är att det ska bli en tvåvåningstårta med lite påskfärger, om resultatet blir som jag tänkt mig återstår att se. Jag har iallafall kallat hit min kära syster ikväll som förstärkning. Frågan är väl om hon hjälper eller stjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback