Zoo-tårta

Publicerat: 2011-07-14 Kl: 22:39:42 | I kategori: Övriga tårtor

I söndags gjorde jag den här tårtan föreställande en zoo-godispåse till min kära svägerska. Den är gluten- och laktosfri och fylld med zoogodisfluff och häxvrålsfluff. Gissa om det blev en god kombination! Makalöst god tårta! Jag fick fria händer när det gällde hur tårtan skulle se ut, och eftersom hon gillar just zoogodis så fick tårtan se ut som en sån påse. Den är täckt och dekorerad med marsipan.


Imorgon kommer en ny härlig tårta till en möhippa att göras, missa inte den!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det var så himla kul att det blev just en zoo-tårta, med tanke på att jag är löjligt förtjust i zoo-godis.. Makalöst god & båda mina flickor kan avnjuta den trots att de är känsliga för olika födoämnen. Snygg & god tårta!

2011-07-17 @ 02:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback