1-års tårta

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 23:11:49 | I kategori: Barntårtor

I måndags fyllde min älskade lilla prinsessa 1 år och så här såg hennes tårta ut!

Hon älskar mest av allt sin mjukiskanin, så att den skulle sitta med på tårtan var en självklarhet!
Sen är hon visserligen väldigt förtjust i teletubbies också, men de fick hamna på
hennes andra tårta, och bild på den kommer så småningom!:)

På toppen satt en vitskimrande tiara med diamanter

 
Kaninen fick hålla i en 1:a, även den prydd med diamanter.
Tårtan har förresten smak av daim och skumbanan.

Några små söta hjärtan fick också vara med!
Tårtan är sprayad med skimmerspray men det syns inte så bra på bild.


Och så rosetter förstås, det är ju så gulligt!

Älskade hjärta, om jag bara kunde skulle jag plocka ner himlens alla stjärnor till dig,
bara för att visa hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina tårtor du gör :)

2011-11-18 @ 10:57:27
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback