Fairy cake

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 23:51:42 | I kategori: Övriga tårtor

Förra veckan gjorde jag en tårta som blev en av mina absoluta favoriter!
Jag älskar helvita tårtor, och om man dessutom lägger till en hel del skimmer
och en underbart vacker älva så kan det inte bli mycket bättre!:)

Inspiration till den här tårtan fick jag faktiskt av min tatuering.
Den innehåller nämligen bland annat dessa ord, and i like it a lot!

Tårtan består av chokladbottnar och är fylld med
jordgubbsmousse och mjölkchokladfluff.

Det vackra mönstret längs kanten gör du med ett verktyg som du
bland annat hittar här!



Kommentarer
Postat av: Kajlis

Kära Sockerbagerska! Mitt hjärta stannade nästan av Din Fairy Cake. Fantastiskt vacker!! VAR har du hitta den fina älvan??!

//Kajlis

Svar: Tack snälla du!:) Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror den är från www.kakburken.seDet var dock ett år sen jag köpte den tror jag!

Mvh Annika, sockerbagerskan
Annika

2012-07-25 @ 10:14:43
URL: http://www.kajlis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback