Racerbilstårta

Publicerat: 2011-10-11 Kl: 10:22:44 | I kategori: Barntårtor

Hugo fyllde 1 år och firade det med en racerbilstårta. Tårtan är fylld med hallonsylt, grädde och mörk chokladkräm. Den är täckt och dekorerad med marsipan.


Den här tårtan var faktiskt himla rolig att göra!
Jag fick en bild på hur den skulle se ut, så jag behövde bara göra precis likadant!
Enkelt, va?

Jag känner att jag ligger lite efter här på bloggen, har så mycket jag skulle vilja hinna med och skriva!

I mitt kök sitter nu iallafall en morfar och läser för sitt barnbarn, smurfan som har klätt ut sig till prinsessa, ett svamphus och en miranda-nalle! Snart kommer ett tåg och en dumper att göra dem sällskap.
Rolig vecka? Givetvis!!:)

Kommentarer
Postat av: Lisens mamma

Vi väntar med spänning på att få se smurfan :)Du är så duktig på att baka.



kram!

2011-10-14 @ 08:48:17
Postat av: Annika

Tack! Och jag längtar efter att få göra färdigt den! Just nu står Smurfan och vaktar sitt svamphus i mitt kök:)



Kram

2011-10-14 @ 16:21:42
URL: http://sockerbagerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback