Dinosaurietåget-tårta!

Publicerat: 2011-09-25 Kl: 18:10:09 | I kategori: Barntårtor

I helgen var det dags för Malvas 5-års kalas.
Till det hade hon önskat sig en tårta med temat dinosaurietåget.
Jag hade ingen aning om vad det var för något, men efter lite googlande så tror jag minsann att jag fick till två söta medlemmar ifrån programmet.

Tårtan är fylld med vit chokladmousse och geléhallonfluff.

Jag är riktigt nöjd med färgen på tårtan! Den kommer dock inte till sin rätt på bilden.
Jag har iallafall använt gul marsipan och sedan sprayat tårtan med guldspray.
Det blir verkligen jättesnyggt!
Guldspray kan du till exempel köpa Här


En liten söt dinosaurie som ville fira Malvas 5-årsdag...


... fick sällskap av sin kompis som också ville delta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback