Djungeltårta

Publicerat: 2012-02-10 Kl: 13:02:34 | I kategori: Barntårtor

Nils fyllde 5 år och vile fira sin födelsedag med en djungeltårta


På tårtan satt en apa och kalasade på en banan

-Visst har jag ringlat svansen till ett fint S!, säger han.


-Jag är snäll, fast jag är både stor och stark, sa tigern!


Mamma elefant sitter och vaktar sin lilla elefantbebis.
-Hi hi, jag älskar att hitta på bus!, sa den lilla elefanten.


-Jag kan ryta högt som få!, sa lejonet och skrattade.

 
Ett par palmer fanns också med på tårtan.
En perfekt plats för lite skugga en varm dag!

Kommentarer
Postat av: viktoria

fin, hur får du palmen sitta kvar? Försökt själv med de på djungeltårta jag gjorde till sonens 4 -årskalas men den ramla av & gick sönder :-( så fick skita i den & sätta annat över där det blivit märke efter palm

2012-03-06 @ 23:09:48
URL: http://viktoriahelena.wordpress.com
Postat av: Sockerbagerskan

Tack! Jag har använt ätbart lim för att fästa palmen, mer än så behövdes inte. Den är ju ganska låg och stabil.

2012-03-07 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback