Dessertbord till Selmas 1 års-kalas

Publicerat: 2012-01-07 Kl: 22:21:00 | I kategori: Dessertbord

Jag kom just på att jag har ju helt glömt bort att visa Selmas 1- års fika!
Här kommer lite bilder.

Så här kan ett fikabord till en liten prinsessa se ut!

Det fanns gluten- och laktosfria cupcakes med smak av ahlgrens bilar

Det fanns även färgglada punschrullar...
... och ett gäng härliga citronbiskvier

I de här rosorna fanns det små oreo-cakeballs

Och så ett fat med solskensbulla...
... och vaniljbulla med massor av mandelmassa!


Och chokladbollar! Klassiskt, men ack så gott!

Jag minns att jag när jag var liten sa att jag skulle kunna äta bara
chokladbollar och gurka resten av livet.
Tur att jag inte hade makten att verkställa min önskan!
Jag är visserligen fortfarande väldigt förtjust i dem båda, men lite ensidigt vore det allt!

Och så en glutenfri teletubbiestårta, men den har jag ju redan visat!


Chokladdoppade marshmallows brukar vara populärt hos barn!


Det kunde mitt lilla födelsedagsbarn intyga!


Lite färgglada läskflaskor släckte törsten för små munnar


Och så en tårta med hennes favoritkanin på.
Fast... den har jag ju också visat tidigare!


Så kan det se ut när världens finaste tjej fyller 1 år!






Trackback