Heavenly chocolate cake surprise

Publicerat: 2012-02-07 Kl: 21:45:08 | I kategori: Övriga tårtor

Den här tårtan ska min kusin njuta av imorgon då hon fyller år.
Tårtan består av chokladbottnar

Den är sedan fylld med tre olika lager fyllning.

♥ Rårörda hallon och grädde
♥ Vit chokladkräm med en touch av vanilj
♥ Riesenfluff med chokladkross

Jag har sedan spitsat tårtan med chokladfrosting

Vill du också spritsa detta mönster? Använd bara en rund tyll!
På ovansidan har jag gjort den lite toppig.
Runt tårtan har jag spritsat en rad med fyra prickar uppifrån och ner som jag
sedan dragit ut åt höger med en liten sked. Sen gör man en ny rad och drar
ut den åt höger osv... tills man har kommit runt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback