Doptårta till Alexander

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 21:17:02 | I kategori: Dop- och namnfesttårtor

Alexander skulle döpas och på hans tårta skulle det finnas en
bebis och blommor i ljusblått.
Så här blev den:

Jag kommer tyvärr inte ihåg vad tårtan är fylld med, minne är inte min starkaste sida!:)
Bebisen ligger och sover inbäddad i en blomma
En nalle fick också vara med på tårtan. Nallebjörnar är ju så söta!
Längs ena kanten på tårtan fanns blommor av olika slag.
Blommorna har jag sprayat med skimmerspray
Tårtan är täckt med marsipan. Blommorna och bladen är gjorda av sockerpasta
Siffrorna har jag penslat med lite ljusblått glitter
Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

Åh gud va fiiiiin :D

Svar: Tack!!:)
Annika

2012-10-07 @ 22:17:47
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Julia

Wow, vad verklig bebisen ser ut! Otroligt fint!

Svar: Tack!
Annika

2012-10-08 @ 16:53:35
URL: http://mestfrmigsjlv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback