Namnfesttårta med uggla och bebis

Publicerat: 2013-07-22 Kl: 23:11:00 | I kategori: Barntårtor

När lilla Lilly skulle få sitt namn fick jag äran att göra en tårta till hennes namnfest. Jag fick fria händer men en bebis fick gärna finnas med. Jag älskar att få fria händer! Så här blev den:
Tårtan var fylld med hallon-/rabarbermousse, vit choklad och cream cheese. Den är täckt med marsipan.
Det härliga tårtunderlägget har jag köpt på Ica.

Bebisen ligger och sover så gott i sin söta klänning, omsvept av en kvist ifrån vishetens träd. En ekorre och en liten mus fick göra henne sällskap.
Och så en charmig liten uggla förstås. I trädet ligger ett gulligt litet fågelbo.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback