Glutenfri doptårta

Publicerat: 2012-10-20 Kl: 21:25:00 | I kategori: Dop- och namnfesttårtor

Jag har ju tidigare visat Alexanders doptårta som var en tvåvåningstårta.
Jag visade dock aldrig den andra tårtan jag gjorde.
Den skulle vara glutenfri och passa ihop med tvåvåningstårtan.
Så här blev den:
Jag tror tårtan hade smak av ahlgrens bilar och jordgubb om jag inte minns fel:)
Den här bebisen fick ha en filt över sig med små fotavtryck
Även här fanns det blommor...
... och så en nallebjörn förstås!

Och små fotavtryck som bebisen lämnat efter sig!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, jag är glutenalergiker och jag undrar om du kan eller har ett bra recept på glutenfri tårtbottnar att lägga ut ? :)

Svar: Hej!Jag brukar använda mig av orginalreceptet (tror det finns på min blogg) men bara byta ut mjölet mot glutenfritt mjöl.
Annika

2012-10-20 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback