Tårta försvarets hudsalva

Publicerat: 2011-03-29 Kl: 09:39:02 | I kategori: Motivtårtor

Igår fyllde jag 26, och det var ju såklart tvungen att firas med tårta. Eller egentligen så firade vi redan i söndags. Och eftersom jag är en riktig junkie när det gäller försvarets hudsalva så passade denna tårta mig utmärkt!


Tårtan bestod av chokladrulltårta fylld med banan, dumlefluff och riesenfluff. Den är sedan täckt med marsipan.


Med på fikabordet fanns även lite andra godsaker. Där fanns:

Cupcakes med smak av dulce de leche
Glutenfria citronmuffins med vanilj- och vit chokladfrosting 
Ballerina kladdkaka cakeballs

 

Oreo cakeballs
Bountybollar


Havrerussinkakor


Glutenfria nougatbollar


Det fanns även en burk med grönt godis för den som var intresserad


Och päronsoda för törstiga små munnar


Jag glömde mina punschbollar i frysen men de får helt enkelt dukas fram vid ett annat tillfälle

Temat på det hela var grönt


Tack till alla som kom förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback