Dop- och bröllopstårta

Publicerat: 2013-09-29 Kl: 15:44:34 | I kategori: Bröllopstårtor

Jag älskar dessa färger ihop! Därför blev jag extra glad när jag fick äran att göra denna kombinerade dop- och bröllopstårta. På toppen står ett ståtligt brudpar och på sidan sitter deras lille prins med en nalle under armen. Eller förlåt, vingen. 
 
Träden fick även dem inspireras av kärleken så bladen blev hjärtan.


Det var länge sen jag gjorde pioner så nu tyckte jag det var dags. Pioner är fina!
 
Istället för namn satte jag en skylt med texten "kärleken" som passar in både på dop och bröllop.
 
Tårtan hade smak av päron och after eight.
 
Här är deras lilla prins... med sin lilla nalle.
 
 
Tack snälla ni för att jag fick göra er tårta!
Kommentarer
Postat av: Livsnjutarnas Gourmetkök

Vilken alldeles underbar fantastiskt stilren tårta detta är. Färgerna är levande och glada och passar fint ihop. Detaljerna är så fina, liksom på alla dina tårtor. Gillar löven väldigt mycket och skylten. Du är en verklig inspirationskälla efter att ha kikat runt i ditt galleri.

En liten fråga om ditt företagande... bakar du tårtor i ditt vanliga kök eller har du ett separat tårtkök?

//Agneta.

Svar: Hej! Tack för de fina orden! Vad glad jag blir! Jag har företag och ett godkänt livsmedelskök så allt är grönt!

Mvh Annika, sockerbagerskan
Annika

2013-10-03 @ 07:00:57
URL: http://livsnjutarnasgourmetkok.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback