2 år med tårtor!

Publicerat: 2013-01-13 Kl: 11:35:15 | I kategori: Barntårtor

Nu är det ganska precis två år sedan jag började göra tårtor!
Så jag tänkte lägga upp lite bilder på olika tårtor från när jag började fram tills nu.
Lite skillnad är det ju iallafall!;-)

Det här är min allra första minitårta jag gjorde för att öva.
Inte så jätte jämn och fin, eller hur?:)
Den andra tårtan jag gjorde hade ett färdigköpt lock som sprack:)
Den här tårtan skulle föreställa en hatt, tänkte jag
Här fuskade jag med pappersblommor! Aja baja!;-)
En enkel hello kittytårta bemästrade jag iallafall:)
Och en traktortårta där traktorn var så tung att det blev hjulspår i tårtan;-)
Nu börjar mina tårtor bli ganska runda och jämna iallafall!
Den här hästtårtan var jag inte ens nöjd med för två år sen...:-)
Selmas doptårtor var ju förstås också bland de första tårtorna jag gjorde
 
Tittar man närmare finns faktiskt massor av fel på dessa;-)
 
Det här var den allra första beställningen, två doptårtor till Ebbe!
 
 
 
En påsktårta
 
 
Min egen födelsedagstårta
 
 
Det här skulle föreställa en trälåda minns jag...
 
 


 
 










 


 
Och så lite nyare tårtor... Lite skillnad är det väl allt?:)
 



















 









 
 
 


 


 


 
 
 
 
 


 


 
 
 
 
 
 
Jag ser fram emot att utvecklas mycket, mycket mer!

 
Kommentarer
Postat av: Sofia-Mamma till Vilja och Tintin

Ja! Övning ger VERKLIGEN färdighet! :D Vad du har utvecklats!
Du är verkligen begåvad ,många av tårtorna är så vackra så man tappar andan och Vilja sitter här brevid mig och oade och pekade på alla fina barntårtor! :D

Svar: Tack Sofia, vad kul att höra!:)
Annika

2013-01-13 @ 13:50:01
Postat av: Amanda

Wow! Jättefina tårtor.

Svar: Tack!
Annika

2013-01-13 @ 16:26:15
URL: http://bakmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback