Bröllopstårta med rosor och gerbera

Publicerat: 2013-07-13 Kl: 22:55:09 | I kategori: Bröllopstårtor

Idag har Rebecca och Henrik sagt ja till varandra. Jag fick äran att göra deras bröllopstårta och så här såg den ut! 

Tårtorna har smak av jordgubb och choklad och de är täckta med marsipan. I brudbuketten hade hon gerbera, rosor och fresia så dessa ville hon ha med på tårtan. Även murgröna var ett önskemål. 


Högst upp på tårtan ville de ha två hjärtan. Jag rullade två rullar i samma färg som blommorna som jag sedan fäste ihop till hjärtan. Och så ville de två ringar som såg ut som deras. Ringarna la jag på en kudde av sockerpasta.


Tårtfatet kommer från kakburken.se



 
 
 



 
 
De ville även ha en mindre laktosfri tårta och den såg ut så här:
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback