Tårta med Peter Pan och Kapten krok

Publicerat: 2012-07-27 Kl: 17:23:00 | I kategori: Barntårtor

Benjamin fyllde 4 år och ville ha en tårta med Peter Pan, kapten Krok och ett sjörövarskepp. 

Tårtan har smak av jordgubb och mjölkchoklad.
Den är täckt med marsipan och dekorationerna är också gjorda av marsipan.

Kapten Krok har trillat i vattnet och kommer snart upptäcka den läskiga hajen som cirkulerar runt honom!
På tårtan fanns även en skattkista som jag dock satte dit efter jag fotade:)

 

 

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Småbarnsmama!

Kul! Numera finns också "Jake och piraterna" från disney. Det är barm och så kapten krok etc. Om du inte visste det. Istället för haj skulle det varit en svanstipp (heter det svans?) utav en krokodil...

Svar: Ok! Det visste jag inte! Jag hänger inte med i dagens barnprogram!:) Den här tårtan skulle dock prydas av Peter Pan och Kapten krok:)
Annika

2012-09-12 @ 20:18:48
URL: http://curiousme.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Småbarnsmama!

haha disney channel och en 4 åring gör att man hänger med :)

Jag tänkte mer på den ökända krokodilen som tog kroks hand (orginalfilmerna med) och som svalde en klocka som tickar..

Svar: Ok, jag förstår:)
Jaså... ja det kände jag inte till! Kanske är dags att se filmen:)
Annika

2012-09-13 @ 21:08:54
URL: http://curiousme.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Småbarnsmama!

haha gör så

2012-09-13 @ 22:41:45
URL: http://curiousme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback